Køb billet ON-LINE

5% rabat når du køber din billet online
QHSE- og cybersikkerhedspolitik

QHSE- og cybersikkerhedspolitik

Grundlaget for Polska Żegluga Bałtycka S.A.'s operationelle aktiviteter er kvalitets-, sundheds-, sikkerheds- og miljøstyringssystemet QHSE (Quality, Health, Safety, Environment), som har til formål at sikre overholdelse af sundheds- og sikkerhedsstandarder og synergi med miljøet i overensstemmelse med internationale standarder: ISO 9001:2015, den internationale kode for sikker drift af skibe og forebyggelse af forurening, konventionen om søfarendes arbejdsforhold (MLC) og den internationale kode for sikring af skibe og havnefaciliteter.

Implementeringen og udviklingen af QHSE- og cybersikkerhedsstyringssystemet skyldes en bevidsthed om behovet for at opfylde vores kunders og andre interessenters konventionsbestemmelser og krav.

Vi er klar over, at kunder og andre interessenter forventer, at vi leverer tjenester udført af land- og søfartspersonale med de højeste faglige kvalifikationer, der opererer inden for en effektiv og effektiv organisationsstruktur.

Med dette for øje har vi vedtaget følgende strategiske mål for kvalitet, sundhed, miljø, sikkerhed og cybersikkerhed:

  • at udvikle og opretholde et serviceniveau, der fuldtstændig opfylder vores kunders krav,
  • overvågning af virkningerne af virksomhedens aktiviteter på miljøet,
  • at sikre tilsyn med energieffektivitet,
  • at sikre sikker drift af ejede fartøjer, sikre arbejdsforhold og undgå skader på miljøet, navnlig havmiljøet, og cybersikkerhed,
  • løbende forbedring af kvalitet, miljø og sikkerhed på arbejdspladsen.  
  • anvendelse af miljøvenlige teknologier.

Vi forfølger disse mål ved at:

  • gennemførelse og forbedring af kvalitets-, sikkerheds- og cybersikkerhedsstyringssystemet,  
  • at øge og udvikle kvalitetsbevidstheden i hele virksomheden,
  • at informere kunder og andre interesserede parter om vores resultater med hensyn til at forbedre vores tjenester,
  • en analyse af proces- og forretningsmæssige risici og muligheder, der afspejler, sætter virksomhedens kompetencer i en kontekst og relaterer dem til den eksisterende situation med henblik på at opfylde behovene hos kunderne, andre interessenter i ledelsessystemet og uafhængige kontrolorganer,
  • at forbedre arbejdstagernes kvalifikationer gennem en uddannelsesfremmende politik,
  • løbende uddannelse af virksomhedens personale i sikkerhed og cybersikkerhedsstyring,
  • passende forberedelse til sikkerhed om bord og miljøbeskyttelse i nødsituationer.

Alle medarbejdere og personer, der arbejder under vores tilsyn, er ansvarlige for gennemførelsen af kvalitetsforanstaltninger.

Den øverste ledelse har defineret ovenstående QHSE- og cybersikkerhedspolitik og sikrer, at den er knyttet til kundernes og andre interessenters forventninger og behov samt til virksomhedens præstationsmål. Politikken forstås, gennemføres og opretholdes på alle niveauer i virksomheden. 

Kontakt - Individuelle kunder

Kontakt - Cargo kunder