Køb billet ON-LINE

Efter rejsen
Information for passengers

Efter rejsen

POLFERRIES tager ikke ansvar for glemte sager.

I tilfælde af glemte sager, ved deres rejse med POLFERRIES, beder vi dem om at henvende dem til receptionen på skibet. Hvis de først opdager glemte sager efter en endt overfart, bedes de henvende dem til følgende bureauer:

Gdańsk - Nynäshamn:
Polferries Fæarge Terminal
ul. Mjr. Sucharskiego 70, 
80-601 Gdańsk
tel. +48 22 230 2222
e-mail: pax.gdansk@polferries.pl

Świnoujście - Ystad, København via Ystad:
Polferries Passenger Office
ul. Dworcowa 1
72-606 Świnoujście
tel. +48 22 230 2222
e-mail: rezerwacje@polferries.pl

Anmeldelsen skal indeholde følgende oplysninger:
1) Navn, adresse, telefonnummer
2) dato og situationsbeskrivelse af hvornår genstanden blev tabt
3) en præcis beskrivelse af den tabte genstand.

Momsfakturaen kan udstedes efter afslutningen af rejsen. Send din billet nummer og oplysninger om, hvem der skal faktureres via e-mail-adresse: fakturay@Polferries.pl

Klager over færgefarten skal rettes straks efter endt overfart. I tilfælde af skade eller sundhedsmæssig overlast har passageren ret til at anmelde sit krav mod transportøren skriftligt senest 15 dage efter endt overfart. Skriftlige klager bør rettes til Polish Baltic Shipping Co, Kolobrzeg 78-100, ul. Portowa 41, e-mail: reklamacje@polferries.pl .

Kontakt - Individuelle kunder

Kontakt - Cargo kunder